Monday, October 4, 2010, ϟ 0 shout(s)

hey kawaa.. aku lebih menyukai kejujuran yang tulus daripada jujur kepepet !
hey kawan.. aku lebih suka org ga janji tapi melaksanakan drpda janji tapi ingkar !
hey kawan.. aku lebih suka org yang apa adanya daripada yang ada apanya.. !
hey kawan.. orang munafik sama pengecut adakah yang lebih mending ? !
hey kawan.. jadilah seorang yang dapat menerima kenyataan dengan ikhlas ..

_________________________________________________________________

jujur saya belum dapat menerima "insiden" itu dg ikhlas . .
jujur saya meragukan kejujuran "nya"
jujur saya merasa di rugikan tanpa alasan dan sebab yg jelas..
jujur saya merasa dibohongi..
jujur saya merasa bahwa dia itu "ada apanya"
jujur saya merasa dia itu munafik dan pengecut ..

ohh shit man !

Labels: ,


new past